lördag 7 augusti 2010

Kom just på

Medan jag kørde de fyra (eller ær det 5) milen norrut igår, tænkte jag hela tiden på "krocken"... Senare på kvællen kom jag på att det faktiskt var 4 år sedan på dagen vi krockade... Længe sen nu... Synd bara att vissa men finns kvar.... Kænde det nær vi besøkte And there were light... Man kom in i ett helt mørkt rum først... Helt mørka rum fungerar inte alls, då tappar jag balansen, kollegan J erbjød mig sin arm och lotasde mig till utstællnngen....

Sådana men hade jag gærna sluppit, men jag kommer att ha dem i restan av mitt liv...

Men jag lever i alla fall...

=D

2 kommentarer:

Elisabet. sa...

Fantastiskt att du har dansk eller norsk text mitt i alltsammans ,-)

Leina sa...

Elisabet: =D norskt.... När jag är hos GÄ.. Han har ett norskt tangentbord.... selvfølgelig