måndag 15 november 2010

Det går mycket Alvedon nu...


Som tur är har "ryggskottet" gett med sig... Känner ingenting längre.... Men värken i knäna håller evetet i sig... Är i lägenheten i kväll, packar ner saker... Mina masker, ljusstakar, sakta men säkert skalar jag av lägenheten dess prakt... Det kommer att vara super minimalistiskt sista tiden... Två adventsstjärnor har jag lämnat kvar... Lite pynt och julkänsla vill jag allt ha... Ja så Ekebyljustaken... Den som är som en skål med fyra ljushållare på kanten...
Trött... Vaknade 04.15 i morse svårt att somna om... Tänkte på allt som måste fixas på skolan... Allt som inte är gjort... Nästa vecka börjar utvecklingssamtalen... Det blir två helt sinnessjuka veckor.... Tur jag får varva ner i huset... Lägg till en hel del "möten" med föräldrar förutom utvecklingssamtalen.... Det är mycket nu.... Längtar nästan efter betygsättningstider... Känns som semester jämfört med karusellen nu....

Inga kommentarer: