måndag 6 januari 2020

Trettondedag jul

Borde plocka undan julen. Får bli en annan dag, sitter med en kopp väldigt gott kaffe. Espresso omformat till underbart starkt kaffe i min kopp som rymmer tre koppar kaffe. Det är mörkt ute, regnar som vanligt, men min värld är upplyst av små punkter av varmt ljus i form av adventsstjärnor, levande ljus och ljuskällor i mina pepparkakshus (ett hus och ett gigantiskt utedass som dottern och mamma gjorde 2018 när de skötte om mig efter operationen. Har inte haft hjärta att slänga dem eftersom min mamma inte kommer att göra fler pepparkakshus i mitt hem)

Mår gott där jag sitter och njuter av min sista lediga dag på det här lovet. Men snart är det sportlov =).




                                                                      💖

Inga kommentarer: