tisdag 19 juni 2007

Ute är himlen blå

Klockan är 13.36... 14.00 ska jag lämna ifrån mig nycklarna..... Skrubben är kliniskt ren och verkar plötsligt mycket större nu när jag inte har en pryl här inne... =)

Stackars han som skulle hämta mina sängkläder och ett badlakan.... Det blev betydligt mer, hittade små lustigheter som klädgaljar och annat smått o gott..... Tre kassar och en liten ryggsäck blev det.... hoppas han inte blir galen på mig... Det är han nog tyvärr redan... =(

18 timmar på resande fot snart.... Inte något som jag lägtar efter precis..... Sen packa ihop ett hus med två våningar och källare......

Lite bitterljuvt är det att åka upp för att säga hej då....

5 kommentarer:

Anonym sa...

Det där lät lite sorgset..Hoppas det ska lösa sig med resor,packande och avsked!
Men ni flyttar väl till nåt nytt och spännande?!

Anonym sa...

Metamorfos-tajm, alltså. Tänk bara på när allt är flyttat och färdigt! Då blir det väl champagne, hoppas jag.

Leina sa...

ingela: Det ordnar sig nog känns bara lite övermäktigt just nu... Men det är väll för att jag har varit i Uddevalla och inte har haft någon chans att förbereda utan måste PANG börja packa...

matilda: Visst vet du att för mycket champagne kan göra en benlös. (huvudet är klart men benen lyder inte) =D

Anonym sa...

Jag har hört det, men det har aldrig hänt mig. Än så länge.

Leina sa...

matilda: O jag säger INGENTING!!!! Fast så mycket kan jag säga..... Det är så.... =D