torsdag 8 januari 2009

En måndag 12.58

För 19 år sedan kom lillan till världen.... Firades med Thaimat och chocolate cheescake... Vi är mätta väldigt, väldigt mätta... På gränsen till vad som är nyttigt... Vad hon fick, en voodoo docka, en tallrik... Och pengar till nya glasögon...

Jo den var god... Jättegod...

Idag var det första dagen för eleverna... Lite avslaget och utan stuns... Lite irritation.... Men det var mest för det vita som låg på marken och skräpade... =(

En måndag i juli 12.58 var det sonen som gjorde entré till världen... Det är något speciellt med måndag 12.58....

Grattis lilla rosenknopp..... !!!!


5 kommentarer:

Elisabet. sa...

Stort grattis och en varm kram från mig också!!

Anonym sa...

Grattis från mig! Blev det någon tårta kvar? ;)

Leina sa...

Elisabet o Matilda: Jag ska hälsa fram era grattis o kram... Ja det blev cake kvar... Den har dottern o vännen samt barnens far ätit upp idag... Jag var typ mätt fortfarande..

Anonym sa...

Grattis "Rosenknopp"

jag läser din blogg leina! detta måsta la värma hjärtat ditt.

Leina sa...

Ha ha ha.... Tomten.... JA!!! Det värmer mitt hjärta... Ska snart läga ut bilden på dig o rosenknopp...