tisdag 28 juni 2011

Utomlandsvarm morgon...

Så, nu har sonen åkt iväg på Peace and Love . Vet att han snart fyller 24 men mammor är alltid lite orolig över vad som kan hända... Hoppas bara han har det bra, eller att han har det superkul.... Han har legat däckad i två dagar, förkyld... Försökt kurera på alla sätt... Igår blev han feberfri.... =)

Så nu är jag BF och BF.... Barnfri och bilfri.... Betyder att jag kan lägga all min tid på huset... Idag skall vi grunda väggarna för andra gången... Om allt går som jag tänkt mig så ska jag börja måla taket i morgon... Men jag kan fortfarande inte elda... Snickaren sa igår att det skulle gå på minst 44 000 kr + moms.... MINST... Vi är tvugna att riva en vägg i badrummet och en del av väggen i hallen... Bland annat... Just nu känns det tröstlöst.... VÄLDIGT tröstlöst... Någon billig vedpanna är inte heller i sikte...

Inga kommentarer: