söndag 11 november 2012

Mys

Har infört fredagsmys, lördagsmys och söndagsmys.... Fast då kom jag på att det var min tur att ha fika på jobbet imorgon så det vara bara till att baka... Två matpajer och de fantastiskt goda, söta och lätt kladdiga fudgekakorna...

I fredags var jag på personalfest, vi var lagomt många och hade en sån fantastisk underhållning av de två små trollpojkarna som blivit kloka och läser istället för att harva på och jobba hos oss... Det var en mycket rolig fest, så pass rolig att jag tog den SENA bussen hem och stöp i säng 03.15... Saker som låter som toppenidéer....

-Vi gör något roligt Leina... Vi åker till Dublin och hälsar på Bill... Japp tyckte jag... -Ska vi ta med oss han där oxå.... Så pekade jag på det andra trollbarnet.... Så nu är det bestämt... Vi ska åka till Dublin i april...

Det är långt till april... Det kan hända mycket.. Men jag skall i alla fall åka till sonen och se hur han har det där borta...

De här lyssnar jag på nu...



Mumford & Sons  I will wait

Den här är oxå grymt bra...




Mumford & Sons  Ghosts that we knew

Passar bra till mitt nersläckta rum där värmeljusen ger mig stämning.... Texten är... Så rätt... Rösten är... Så fin... Blundar och lyssnar...


Inga kommentarer: