onsdag 17 september 2008

Hösten är här....

Just nu har jag drabbats av en förlamande trötthet... Orkar inte med någonting nästan... Somnade på soffan igår.... Det brukar jag aldrig göra....

Kokade lite vatten och lade i en jasminblomma som jag fått av dottern tidigare, en droppe honung oxå... Gott och vackert.... Såg på Idol.... Funderar över alla människor utan självinsikt... Det är en sak jag absolut aldrig kommer att utsätta mig för... Att sjunga inför andra människor

På torsdag har vi individuell K-dag... Det innebär att vi får kompetensutveckla oss bäst vi vill. Så då tänker jag kompetensutveckla mig i Göteborg på bokmässan... Blir spännande, har aldrig varit där. Sonen följer nog oxå med eftesom han inte har "jobb" den dagen, hans skydsling är ju ledig....

Det blir nog bra... Fredag ska jag besöka "han som bygger dammar"... Vi ska plocka kantareller...

2 kommentarer:

Elisabet. sa...

Men så fruktansvärt äckligt det ser ut .., är detta en jasminblomma?!!För mig liknar det mera alger ...!

Håller med om Idol .., man kan nästan tappa tilltron till den yngre generationen ..-))

Leina sa...

elisabet: ha ha ha... Nej den är helt ljuvligt vacker... Kanske tycker jag det för jag vet hur gott teet är.... Idol... Say no more.... =D Fast du... Olga är inte så ung...., hmmmmmm.....