söndag 14 september 2008

När solen skiner


har jag tvättstuga.... Alltid, alltid är det så.... Det har varit några hektiska veckor... Det är det alltid när skolan börjar. Men i år har det varit mer runt omkring... Saker som inte jag kan påverka, saker som gör att man stannar till och tänker lite extre... Jobbig period..... Idag gjorde vi i alla fall pannacotta med hallon, evigheter sen.... Gott....
Sen pratade jag med hon som varit i Grekland med barnbarnet... Hon väntade på tåget på en perrong någonstans i Sverige...
- Vi har i alla fall bokat resan till Dublin... VA??? När ska ni dit... Jag skall oxå dit...
Det visade sig att vi ska vara där samtidigt... Så nu ska vi bara stämma träff där... Märkligt har inte träffat henne sen 2006... Det är ett tag sen nu...
Åhhhh, så roligt det ska bli.....

4 kommentarer:

Anonym sa...

Det där såg så otroligt smarrigt ut så jag nästan dräglar :)

Här är det också snurrigt värre. Inte blir det bättre heller eftersom jag blir mer eller mindre solo på ekonomin, som vi knappt hann med på 2, fram till efter årsskiftet :( Känns lite svettigt innan jag ens är solo.

Ja, ja utmaningar är bra men hu blir man pigg?!

Kramar Carina

Elisabet. sa...

Ja, det ska bara bli sååååå roligt!!

Turtlan sa...

Världen är liten ibland :-))

.... tänker jag och dreglar nästan över bilden med hallonen! Slurp och Mums!

Å vad jag skulle vilja ha en egen hallonhäck!
Gå ut och plocka en kopp sådär.

Ljuvlig bild!

Leina sa...

MEN GUUUUD SÅ IRRITERAD JAG BLIR... Hade skrivit svar och så bara försvann de... Inte bra så här i pms-tider.... Då kör vi igen...

Carina: Låter inte bra... Hoppas det löser sig... Kram...

Bettan: Japp... Ja visst ja, skulle kolla vilket hotell vi skulle bo på....

turtelgirl: Jag o Bettan hade en hallonhäck mellan våra hus i Malå... De sprider sig något enormt så en dag bara ryckte vi bort alla hallonbuskar.... Fast lite saknade jag dem... De är så ljuvligt goda....