torsdag 1 februari 2007

Trött, less o ont i halsen


Så har jag hämtat min stationära dator.... Jag har kopplat ihop den och den fungerar... Jag har installerat ett trådlöst nätverk och DET FUNGERAR INTE!!!!! Så här sitter jag med två datorer igång... .Är för sjuk o trött för att orka vara irriterad. I morgon skall jag gå till min värd och be honom om hjälp. Var på den andra skolan idag, alltid lika spännande.... Eleverna som går där är elever med speciella behov. Så jag vet inte hur många jag får den dagen eller hur många jag har kvar när lektionen är slut eller om jag har lyckats få dem att göra något. Idag fick jag 50% att göra serier.... Vilket kan anses som lyckat. Nu skall jag gå o lägga mig på sängen och bara försöka få i mig lite luft. Vilket inte är allt för lätt när det känns som om man har en 20 kg:s tyngd på bröstkorgen... Oj så less jag är

3 kommentarer:

Elisabet. sa...

Välkommen i klubben.
Och jag har, mer eller mindre tvingats, byta eller uppgradera till Beta blogger .., fy farao .. nu hänger min blogg i luften och lär väl göra så nåt dygn .. jag har ju så mycket . om jag alls får den att fungera, annars gör jag en ny.
Jag intalar mig att detta att blogga inte är hela världen, nej, oh då ..-)

Kram!

Elisabet. sa...

Ja, jag får nog ringa dig ikväll .. nu har jag hamnat hos nya beta .. och allt är i oordning och bilden längst ner .. och gud vet hur jag ska få ordning på detta ...-)

Leina sa...

Elisabet: Stackare dig, jag gav upp och skapade en ny blogg. Blev nästan vansinnig efter tre timmars idogt försök att få till den. att fixa bilden är inte svårt, får du inte till dig ring.... Jag har haft svårigheter att ta mig ut på nätet idag. Nu skall jag gå och lägga mig och bara andas. Shit! Glömde köpa näsdroppar.