måndag 26 oktober 2009

Sånt som är viktigt....

-Vad skulle du inte tycka om ifall jag skulle ändra något i mitt utseende???? Frågade jag KA någon gång i sommras...

-Att du klippte av dig håret kom det direkt...

Det var den här synen som mötte honom i hallen... När jag försynt frågade om han tyckte att det var bra så sa han med ljus falsettröst....

-Var du tvungen att klippa så mycket....

Stackarn... Vi hade haft Crazy hairday på skolan.... Naturligtvis är det en peruk på skolan hade jag dessutom en jättestor röd ros på sidan... Om jag skall klippa mig kort??? Näääää, tror jag inte... Men jag hade hur kul som helst på skolan den dagen.... En del elever, ja kollegor med för den delen trodde att jag hade drastiskt ändrat min frisyr... En elev som fått ett, -Nej men ser du inte att det är en peruk, som svar på frågan om jag klippt mig. Sa -Vilken tur. I en utandning.... Man ska våga vara sig själv... Det är nog för att jag är norrlänning....

10 kommentarer:

Elisabet. sa...

Men gud så snygg du blev!!! Jag trodde att du hade klippt dig!

Fast du är snygg jämt, å andra sidan .-)

Ingela sa...

Nja, lite som en dam i en bokhandel eller i ett bibliotek.

Behåll håret du.

Leina sa...

Ha ha ha... Ni är för söta...

Elisabet: Nej!!!! Ingela: Ja!!!

=D

Anonym sa...

Jag blev djupt orolig..ha ha Mona

Leina sa...

Mona: Tror jag inte alls.... Du har sett den peruken förr... Man kan ha mycket kul med den... =D

Tobias Johansson sa...

Ojoj, det var visst ett tag sen man tittade in.. så dagen blev av till sist, vad kul! Hoppas allt på skolan är bra!

Tobias Johansson sa...

Oj.. jag var visst lite snurrig när jag skrev det där, jag menar att dagen blev av igen :)

Leina sa...

Tobias: Jo du, crazy hairday lever vidare... =D På skolan är det som vanligt. Fast... Jag har ju alla elever nu så det är lite tight....

UllaMona sa...

Leina...behåll ditt långa hår.....

Leina sa...

UllaMona: =D Jag lovar.....