tisdag 17 november 2009

6 våldsamt intensiva dagar i Gaia och Porto


Har inte alla bilder Från Gaia och Porto i datorn än... Hela jag är fullproppad av intryck.... Det var en fantastisk resa som jag skall delge er senare.... Just nu är jag så trött så trött.... Kom hem 21.30 (på ett ungefär) söndag kväll... Upp tidigt i måndags för att jobba... Full fart från början, möten, problem och utvecklingssamtal. Missförstå mig rätt, det är inte jobbigt att ha utvecklingssamtal men det krävs en hel del jobb att gå igenom Unikum och förbereda... Var på skolan 06.40 i morse... Kom hem 17.30.... I morgon är jag nog inte hemma föränn 19.00.... Om jag är trött? Men om.... Nu ska jag sova... Ska bara lyssna klart på It came out of the sky med CCR först....

2 kommentarer:

Elisabet. sa...

Välkommen hem, Leina.

Och tur att man inte är lärare. Och tur att man inte är kassörska just nu och på så sätt slipper hemska julruschen.

Elisabet. sa...

Julrushen .

Kanske ...? Utan c.