söndag 9 mars 2008

Saker jag saknar


Att vara ute och gå..... Är det inte regningt så är det något annat... Just nu har det varit en långvarig envis förkylning som satt käpparna i hjulet... Har saknat all ork till någonting senaste tiden... Har inte bloggat, inte läst andras bloggar... Bara varit super trött.... Dessutom har jag besökt en naprapat två gånger.... Smärta... Men det blir väll bättre får jag hoppas... Senast jag var där bröt han i nacken så jag trodde huvudet skulle slitas loss. Jag upprepar SMÄRTA!!! Just nu öser regnet ner... Jag måste baka två äppelpajer... Fika på jobbet imorgon, ivanliga fall skulle det göra något men nu känns det som något oöverstigligt... Men bara att bita ihop och jobba igenom... Längtar efter sol o värme... Efter lite energi.... Efter lite flyt.... Någon idiot har stulit min cykel och ja den var låst med orginallåset. Men som om det skulle spela någon roll... Less, trött och lite uppgiven... Men förhoppningsvis snart piggare.....

2 kommentarer:

Lena sa...

Eändes elände... jag känner igen känslan.
Det vänder, det vet vi ju, men det är tungt, när det är som tyngst.
Har du en eller två veckor kvar till lovet?
Hoppas att du känner dig bättre snart.

Leina sa...

panter: Det är väll det som håller en uppe... Att det blir bättre sen... Lovet har vi v.13 påsklovet alltså...