onsdag 26 mars 2008

Jag tar det med ro

Vy från min lägenhet.... Världen utanför är utan färg.... Det jag tycker så illa om.... Snön har vräkt ner under två dagar.... Var på gymmet igår, få se om jag masar mig dit idag med... Vad gör man annars när det inte går att vara ute... Nä precis..... Man städar, läser, pratar med vänner i telefon, sms:ar, pratar lite mer telefon, städar lite till, sms:ar, ser en film, gosar...., med Kajsa, diskar (den enda talriken och glaset), ser på tv, sms:ar och pratar ännu mera i telefon, skrattar..... Jag har det oförskämt bra.... Idag kommer de hem från Skåneland.... Skickar en tanke till alla de som kör bil längre sträckor... Kör försiktigt.....

6 kommentarer:

Gunnar Klasson sa...

Hej Leina!
Jag läser med intresse din blogg. Har länkat till den från Uddevallabloggen.
Mvh
Gunnar

Elisabet. sa...

Låter härligt.
Slappt.
Livsnjutande.

;-)

Elisabet. sa...

Ps. Och dom sms:n kommer i alla fall inte till mig. Hmmm. Jag undrar vem som är den lycklige ..-)) Ds.

Leina sa...

Gunnar: Roligt att du gillar min blogg... Ska titta in på Uddevallabloggen.

elisbet: Ja, det är härligt... Oj redan onsdag... Var tar dagarna vägen... Näpp... Ska nog sätta mig och skicka iväg ett sms.... Kanske din tur den här gången... ;)

Elisabet. sa...

Hördu, har du inte tagit det med ro tillräckligt länge, nu ...?

Leina sa...

elisabet: Jag tar det fortfarande med ro... Men nu blommar i alla fall vårblommorna o allt "lappmögel" är borta... Mycket på jobbet o mycket med annat.... Jag tar det med ro.....