lördag 12 april 2008

Att skriva av sig eller inte

Jag väljer att inte göra det.... När man som jag är helt offentlig i sin blogg kan jag, vill jag inte vara helt öppen och visa mitt innersta.... Det har hänt mycket senaste tiden, både roliga, mycket roliga och jobbiga saker.... hur jag än vrider och vänder på allt visste jag inte hur jag skulle förmedla mina känslor och vad som hänt.... Så jag lät bli..... Förra helgen var dottern i Växjö.... -Mamma får jag låna din kamera? Gör det du sa jag... Jag ska inget fota..... Har väll aldrig saknat kameran så mycket som den helgen....

Var på en vernissage med en kollega... Hon hade fått en inbjudan och tog med sig mig.... Så roligt det var.... Jag är henne evigt tacksam över att hon ville dela den upplevelsen med mig.... Idag gick jag o sonen dit.... Och tittade på utställningen Prinsessor utan Panik, av Gittan Jönsson och Kristina Abelli Elander.... Sååååå bra, önskade bara att jag hade varit lite rik, fanns hur mycket som helst som jag skulle vilja köpa. Både tavlor och skulpturer.... Men, men....

Inga kommentarer: