söndag 20 april 2008

Idag var det strålande sol igen

Bron jag går över varje morgon på väg till Kampenhof och bussen som går 6.25. Så även imorgon.

Vårtecken i Uddevalla, Butlers har öppnat sin uteservering, där är det mysigt att sitta.....

Utanför står det ett träd, ett????? Och jag hade en 5:a i biologi... Säkert... Det är en... ?????


Men visst är trädet osedvanligt läcker.... Lovar ska ta reda på vad det är.... Det finns nämligen en skylt på andra sidan, där står det vad det är för träd.... =D



4 kommentarer:

Turtlan sa...

Msået erkänna men i Uddevalla har jag bara varit två gånger....

Men vid en av de två gångerna jag varit där så åt vi just på den uteseerveringen! Känner igen den så väl!

Kul Du hittade till min blogg så jag också hittade Din!

Turtlan

Leina sa...

turtlegirl: Butlers, de har faktiskt riktigt god mat... Det var Elisabet som visade ut riktningen till din blogg.... Läser och ler igenkännande....

Elisabet. sa...

Är det inte ett körsbärsträd, tro ...?

Leina sa...

elisabet: Nej det vet jag att det inte är.... Måste komma ihåg o kolla....