tisdag 15 april 2008

Hinner inte riktigt med


Ute skiner solen, här sitter jag o skriver på datorn.... Dottern har tvättid ikväll.... Trodde jag.... Har bokat fel så hon var och tvättade på någon annans tid.... Så det kan gå.... Inte bra. My bad!!!!! Det var jag som hade bokat... Tycker inte att jag gör annat än jobba, jobba, laga mat, träna (på gym), se på tv, sitta vid datorn.... Ute blommar det i gräsmattorna igen... Alltid något nu fattas bara några fina soldagar.... Behöver vara ute o gå... Komma ikapp mig själv.... Det är så skönt att gå till Lindesberg... Man rensar hjärnan, sen är det ju så bedövande vackert....


Nu ska jag läsa lite bloggar.... Se på tv... Bara ta det lungt... Känna med min nakna fot i den mjuka blå mattan.... Den lyfter hela rummet....


På väggen bredvid datorn skapar solen skuggor

7 kommentarer:

Elisabet. sa...

GRATTIS-GRATTIS igen till en underbar Leina!

Leina sa...

Puss, puss och jättetack!!!!!

Anonym sa...

Åh va är de för da ida jo de är ingen vanlig dag,för de är Leinas födelsedag hurra hurra hurra.....sjunger Mona

Visionary soul sa...

Grattis Leina!! :-) Hoppas du hade en fin födelsedag! :-)

Kom just på... herregud vad snurrig jag är... att du nog inte har fått adressen till min nya blogg...? Hur kan jag ha missat det... ja, det är mycket som ramlar mellan mina stolar nu... jag skickar ett mejl. I kväll... och hoppas att jag kommer ihåg det... skriv gärna, annars...

Nåväl. Hoppas att du har det bra, fast det låter som om du har det ungefär som jag, dvs alldeles för mycket... Kram på dig, i alla fall!

Det Mörka Hotet sa...

...VA'...har'u fyllt år?

I sån't fall: GRATTISKRAMAR i efterskott!!!

Elisabet. sa...

dmh: nej, hon fyller år IDAG!

Leina sa...

Hej alla: Tack o tack o tack!!! Japp det är idag onsdag jag fyller år.... Ska ge er info senare ikväll... Först jobba klart (har rast nu och då kan jag gå in här) sen gymmet, ska få fin kropp, stora muskler =D och en nacke som inte vobblar... Sen ska ungarna laga middag hemma.... Till det glass istället för tårta.... Det ni....