måndag 21 april 2008

Ibland är det meningen

Skrev just ett brev, där jag försökte förklara skillnaden på mitt liv förr... Förr då jag hade tusen järn i elden... Att jag mitt i allt satt och svor domareden rån 1500-talet och var invald som nämndeman i Fastighetsdomstolen.... Hur jag numera inte gör mer än jobba... I och för sig lägger jag ner mycket tid på jobbet men utanför så har jag äntligen en fritid.... Tog fram en cd med bilder försökte hitta bilder som var lite äldre.... Vad hittade jag, jo dessa bilder... På väg till ett nämndeuppdrag i Lapplands fjällvärld... En enslig väg, jag och träden mot hela världen och en av de vackraste utsikter jag har haft äran att få uppleva från ett hotellfönster.... Och jag har bott på många flotta hotell runt omkring i Europa.... Men hotell Sånnigsgården slår det mesta.... Nu ska jag efter en mycket jobbig dag lägga mig på soffan och svimma framför tv:n.....






Inga kommentarer: