söndag 11 maj 2008

En osedvanligt lugn fredag

och jag slutar som vanligt 12.35.... Ganska skönt att sluta så tidigt en fredag.... Men eftersom jag anmält mig till en kurs om bl.a. seriesamtal som skulle hållas fem fredagar så skulle jag denna varma fredags eftermiddag krypa in i Blåkullas mörka rum... När jag i januari anmälde mig till kursen insåg jag nog inte att det skulle vara "tungt" att gå kurs just fredag eftermiddag medan solen strålar på för fullt utanför fönstret.... Men nu är det bara en träff kvar, och kursen är både givande och rolig så det är värt att sitta inne några timmar....


Utanför Blåkulla (kommunalhuset som har en blå fasad och ligger högt uppe på en kulle) så fanns den här blomster prakten.... Vackert.... Nämnde jag att det var 25 grader varmt..... =D

Inga kommentarer: