fredag 11 juli 2008

När man borde ha packat

Idag ska jag städa, packa, diska, träna, handla och en massa andra saker.... Det blev helt enkelt lite stressigt..... Har hela tiden trott att vi skulle åka till Malå på lördag.... Vid närmare studier av tågbiljetten så visade det sig att vi skulle åka IDAG!!!!! 16.22....... Lite lätt panik.... Dessutom hade jag lovat en vän att vi skulle åka på Lisseberg innan jag for... Så det var tvunget att bli igår.... Som ni förstår har jag egentligen inte tid att sitta här...... Om jag ser fram emot 18 timmar på ett varmt tåg? Nej det gör jag inte.....Dessutom måste jag ringa och kolla om bussen från Vännes till Lycksele går... Busstrjek mitt upp i allt ihop oxå.... Blir bara så trött.......

Kanonkulan åkte jag inte.... Den såg inte ut som något min nacke skulle fixa


Men Rainbow var lite lagomt magpirrande..... Inte alls farlig....

Jag fuskade lite och hade kameran lös..... Utsikt från Rainbow...

Balder åkte vi inte heller..... Den ser ut som ett gigantiskt fuskbygge.... Läckert...

Gungerna åkte vi inte heller....... =D Men gillar bilden....


Däremot åkte vi Kållorado och tåget..... Den var hur kul som helst.... Flumride tänkte vi åka, men det var kö, kö, kö kö, lååååånga köer..... Men annars var det bra... Dagen slutade med språngmarsch till centralen för att hinna 17.45 bussen hem.... Jag hann.... Nu mina vänner packa, städa, träna, handla och säkert en massa mer som jag glömt.... Ha de gott i sommarvärmen
AUKTION PÅ BORGEN 19/7..... Visning från 10,00 auktionen startar 11,00....
Om det känns konstigt att sälja sina saker? Jo, men vad göra när man inte rymmer det i sin lägenhet.... Vet bara en sak som jag kommer att ta med mig hem. Huvudet som brukade stå på öppna spisen, det har jag saknat... Nu måste jag gå......


6 kommentarer:

Lena sa...

Oj, bråda dagar. Hoppas att du hinner med allt och dig själv också.

Det Mörka Hotet sa...

Men gudars skymning: var det inte den där Rainbow som folk skadade sig i efter att den gick sönder?!

Anonym sa...

Tur att du åkte Rainbow innan den gick sönder. En del har tur andra otur.

Hoppas du har en skön sommar

Villa Nian sa...

Hoppas ni hade riktigt trevligt! Och rainbow....

Villa Nian sa...

Hoppas ni hade riktigt trevligt! Och rainbow....

Leina sa...

panter: Vi jobbade som tok, det ska erkännas.... Men sen åkte vi till mamma.... Det var skönt...

dmh och peter: Det finns de som säger att den gick sönder eftersom JAG åkte med den... Inget hyffs alls... Tur jag inte åkte med "nålen"... Nu har jag det ganska bra. Sommaren har återkommit och ryggen börjar bli återställd....

tina: Ja vi hade trevligt, tur man hann åka rainbow innan den la av... Stackars de som åkte på den då det rasa... Det är högt från toppen ner i backen..... HUA!!!!