torsdag 2 december 2010

Sena kvällar

Hela veckan har jag kommit hem sent.... Så blir det i morgon med... Var i Munkedal med GÄ... Vi skrev under lite papper... Kom överens om att jag skulle ha "spacklat" och målat klart huset innan jul nästa år... ???? Lite udda men han ville ha det så... Nu står det inskrivet i kontraktet... Ja, ja.... I morgon skall jag försöka få köket helt klart... Måla över det elektrikerna borrade "fel" på väggen samt det jag spacklade idag där en spik helt mystiskt hade kommit ut från väggen... ??? GÄ tyckte att jag skulle lägga in akryl i sprickor som är i vinklarna istället för lister som han skulle fixa dit... Så då gör jag det... Det blir en massa extrajobb hela tiden och så undrade han när jag hade tänkt bli klar... Tänkte säga att det hade jag nog varit om jag slapp laga efter andra hela tiden... Nu är jag snäll så det sa jag inte...

Är rädd för att det blir många sena kvällar i det kalla huset på kullen i december....

Inga kommentarer: