torsdag 4 augusti 2011

Inga foton i den här datorn

Igår åkte mamsen hem... Jag klarade av att köra "genom" Göteborg (läs i utkanten av city)... Kom på att jag bara behövde hålla samma tempo som de andra bilarna så skulle det lösa sig... Sen hade jag rekat vilka filer jag skulle ligga i när vi hämtade henne.... Så nu klarar jag av att köra E 6:an söderut... Halmstad, Helsingborg, Malmö... Det finns inga gränser längre... Jag är så stolt över mig själv att jag vågade.. Jag har kommit långt sedan bilolyckan 2006 =)

Imorgon ska jag fixa foton och börja skriva om vår semestervecka.... Min och mamsens...

3 kommentarer:

Lena sa...

Jag gillar inte heller att köra i större städer, men övning ger färdighet. Det är rätt skönt att välja icke rusning-trafik när man tränar.

UllaMona sa...

Samma här, jag blir nästan yr i huvudet av den intensiva trafiken...men jag vet också att jag klarar det. Härlig känsla, man blir så stolt...självkänslan växer.
Kram

Leina sa...

Lena o UllaMona: Håller med er.... Man känner sig stolt...