söndag 22 januari 2012

Inte alls nöjd

Igår började det snöa... Det snöar fortfarande lätta fluffiga snöflingor som virvlar omkring i luften. Ute är det 1 grad varmt... Vaknade av ett konstigt ljud, kunde inte riktigt identifiera det... Kunde vara vinden som ruskade om huset... Eller var det vattenledningarna som spökade... Var tvungen att gå upp... Det var plogbilen. Så nu har vi en hög kant av blöt snö längst hela uppfarten. Har inte bestämt mig än om jag skall skicka ut sonen och ta bort den eller om den ska få vara... Det är ju ändå + grader ute om jag har tur tinar den bara bort...

Har en slappar helg, städade lite lätt igår och idag skall jag stuva bort julkartongerna/kassarna som står i min hall uppe. Jag måste bära ut alla kläder ur garderoben, stuva om kartonger där inne innan jag kan ställa in julkartongerna... Egentligen fort gjort men det skall göras... Jag är inte nöjd, jag vill ha vår och värme...Nu typ...

Inga kommentarer: