söndag 4 mars 2012

Jo, jag lever.

Igår gick jag och grannen M en ordentlig runda... Till ? som om jag kommer ihåg vad stället heter, suck... Men det är första gången jag går en mil på 1 ½ år, känns faktiskt jättebra. Två gånger har jag varit på sjukgymnastikens gym oxå... Ont i muskler men det känns skönt på ett konstigt sätt.

Det är Unikum tider = jag skall skriva 360 omdömen om elever... Den tid på terminen jag känner mig som en zombi. Kajsa vill gärna ligga på tangenterna just nu, det vill inte jag.. Jag vill vila...

2 kommentarer:

UllaMona sa...

Leina, inte för att jag ska lägga mig i...men vore det inte bättre för din onda kropp att gå 2,5 km varannan dag för att sakteliga bygga upp musklerna...

Kramen

Leina sa...

UllaMona, =) det gick jättebra, skavsår till trots.. Jag var mer orolig för grannen som hade ramlat dagen innan och gjort illa ryggen och armen... Vi gick inte allt för fort så det var bara trevligt...