söndag 12 augusti 2012

Spännande match


Vill du följa till Grebbestad, jag ska hämta en jacka?  Grannen M undrade... Jag vet att det är din sista semesterdag.... Klart jag ville... Bara vi var hemma till fyra då handbolsfinalen skulle gå av stapel. Det var vi....

Dit körde vi småvägarna, vek av vid Fjällbacka och körde genom de trånga gatorna... Pitoreskt och fortfarande mycket turister. Kameran åkte upp och ned hela tiden... Kortet ovan är ett kort som jag inte ens visste att jag tog, det måste ha knäppts av när jag skulle ta ner kameran... Kul, gillar bilden.  Kom hem lagomt för att hinna diska och precis när jag var klar började sändningarna från handbollsmatchen. Vi vann silver och det tyckte jag var väldigt bra gjort av laget som ingen egentligen förväntade sig något av...
Suck.... Nu börjas det... Vad ska jag ha för kläder imorgon????

Inga kommentarer: