söndag 17 mars 2013

Mars


Den här bilden är från ifjol.....

I morse när jag vaknade var hela världen vit igen... Drog på mig mina myskläder och bestämde mig för att inte lämna huset idag heller....

Jag är född i vädurens tecken och i tigerns år ändå känner jag mig som en björn... Jag har gått i ide, vill inte gå ut... Vill att allt det vita ska försvinna och att allt det gröna skall komma NU!!!!

Så, nu har jag gnällt klart... Imorgon skall vi ha en K-dag, vi skall diskutera bedömning (läs hur vi betygsätter)  Det blir..... En lång dag....

Nej nu har jag inget mer att skriva, kryper in i mitt ide igen.... Over and out...

2 kommentarer:

Elisabet. sa...

Jag brukar drabbas av nån slags panik när våren dröjer .., men av någon outgrundlig anledning klarar jag mig i år.

Kanske är det för att vi bokat en resa till Grekland efter midsommar?

Eller att jag inte har nån bra vårjacka och slipper känna stressen ,-)

Leina sa...

Jag blir bara ledsen och less.... Någon utomlandsresa har jag inte bokat i år heller... Har jag inte råd med... En kollega undrade om vi skulle åka till Kiel i påsk... Fick tacka nej... Alla mina pengar går till ny framtand... När den är betald så måste jag spara till en ny bil... Sen så måste jag spara till en ny soffa... Utlandsresa???? Nä, någon sådan blir det inte inom en tio års period...
=D