söndag 21 mars 2010

Nya äventyr


Kan inte säga att dotterna är rädd av sig... Igår följde jag henne till tåget som skulle föra henne till Hufvudstaden via Herrljunga.... Fick ett sms igår där hon talade om att Hyresvärdinnan (en vän till min mamma) hade mött henne på tågstation (vilket var en välsignelse eftersom dotterna hade M Å N G A väskor)... Nu satt de och drack te och åt kubb... Sen skulle de ut och se sig runt. Hon reser och gör saker hela tiden, hon kommer att klara sig bra i livet.... Vad hon gör i St-holm? En del av sitt projektarbete. Hon har gjort en katalog till ett klädföretag, nu skall hon vara på Beyond Retro... Sen ska hon, ja jag vet inte riktigt, ta kort på Kajsa när hon har peruker på sig... Tror jag får skriva ett eget inlägg om den saken.... =D

7 kommentarer:

Belinda sa...

Mamma, praktik, inte projektarbete. Tack för de fina orden :) pom

Leina sa...

Belinda: Då stämmer det bättre... Det var så lite så, det stämmer ju... Ser att du har fått tag i internet... Kajsa har flyttat in till mig... Ligger på den lila yllefilten på min säng...

Elisabet. sa...

Och Belinda är lite lik sin farbror Lars, tycker jag.

Och vacker som alltid.

Leina sa...

Elisabet: Längden och kroppsbyggnaden.... =)

Elisabet. sa...

Nej ..., ögonen och själva sättet hur hon står.

Elisabet. sa...

Men sin mammas vackra mun .-)

Leina sa...

Elisabet: Du känner honom bättre än mig.... =D Min mun, ja det har bägge två begåvats med....