onsdag 1 september 2010

Ibland blir det lite för mycket

Satt vid mitt skrivbord i eftermiddags stirrade rakt fram och allt bara brast... Kunde inte hitta en anteckningsbok... Det var inte värre än så... Hade gjort iordning den på morgonen... Den var bara mystiskt borta.... Kände bara hur senaste tidens stress hann ifatt mig...

Tusen saker att ordna inför utflykten i morgon när vi skall vandra uppför Herrestadsfjället (det är ett litet litet berg)... Sova över med klassen... Min kollega har legat hemma hela veckan med en våldsam förkylning... Dottern ligger hemma med samma förkylning och X antal elever... Jag skulle fixa vikarier för mig, för kollegan L som skall följa mig och för min sjuka kollega som just nu ligger hemma och är sjuk...

När jag kom hem kände jag hur halsen kliar, att orken liksom är helt borta... Tröttheten överföll mig i soffan...

I morgon skall jag gå 1.2 mil genom skogsteräng och över myrar.... Jag skall sova på en luftmadrass.... Vet inte om jag orkar... Men jag måste, jag vill... Det är ju så jättekul och det ger så offantligt mycket...

Enchinaforce... Och en massa djävlar anamma... Får vila i helgen...

Det blir bra...

1 kommentar:

REMY.CREDIT sa...

behöver du ett lån? Skicka oss ett e-postmeddelande remy.credit111@gmail.com Skicka ett e-postmeddelande till remy.credit111@gmail.com Hej Hur mår du idag ?? Behöver du ett brådskande lån nu under de närmaste 6 - 12 timmarna nu utan stress eller dröjsmål REMY. CREDIT är här för att lösa alla dina problem idag. Vi ger lån med 2% ränta, skicka ett mejl nu för dina brådskande lån Skicka ett e-postmeddelande, vi har ett lån till dig via e-post nu {remy.credit111@gmail.com} whatsapp: +46769618757 Skicka oss ett e -postmeddelande remy.credit111@gmail.com Vi har ett lån till dig REMY.INC