fredag 25 februari 2011

Fredag, snart är sportlovet slut

I onsdags kväll såg jag ljus från en bil svepa över garaget... Jag får besök... Det knackar på dörren och in kommer dottern ( som slutade kl 7 i Gbg). Blev så paff, visste att hon skulle hälsa på sin far för att hämta i Ipod på Torp.... Så kul... Så här ser dottern ut nuför tiden, bilden hämtad på hennes blogg... Vi satt länge, länge och pratade alla fyra, att jag skulle duscha inför läkarbesöket nästa dag glömde jag helt bort... Vi pratade om allt möjligt, jag pekade och visade hur det skall se ut i huset när GÄ gjort det han skall så jag kan börja måla igen...

Vilken mysig kväll, nu väntar jag på att det skall bli lite varmare så jag kan hälsa på henne... Vill inte vara i Gbg när det är skitväder...

Torsdag hade jag läkarbesök... Det gick bra, men jag måste fortfarande kontakta reumatologen i Lse igen... få nya journaler... De jag har är n å g o n s t a n s i huset... Vet inte var... =( Sen åkte vi in till Uddevalla, storhandlade på Willys, köpte säsong 4 och 5 av Star Gate Antlantis.... Vi hade fått låna 1-3 av kollegan J att se på när vi inte hade tillgång till tv kanaler... Vill se fortsättningen... Sen upp till Torp där han jag var gift med väntade... På Bauhause köpte vi skruvar och saker så att jag kan sätta fast köksskåpen... Längtar tills jag kan börja få ordning där... Sen köpte vi koplingar till nya kranarna i köket och toaletten.. Också något GÄ skulle fixa... Nu är jag less så jag bad "fotografen" om hjälp.... Få se om han har tid att komma förbi... Hmmm skulle kanske tala om att jag har köpt mojängerna han sa att jag skulle köpa...

Kortet på Kajsa.... Det dottern skall tatuera på armen... Fint...

Inga kommentarer: