måndag 28 februari 2011

Måndagar


Få lektioner men man är ändå helt slut på när man kommer hem runt 18.00 snåret... Har suttit hela dagen varje ledig stund (nästan) och fyllt i Unikum... En klass hann jag med.. Fyra till måste jag (bör jag, nä måste) hinna i veckan... Har egentligen bara måndag och tisdag som jag har lite hål på så det kommer att bli många sena timmar här hemma.... Börjar ändå få rutin på det hela... Stor skillnad mot första gången... Så det blir nog bra....
Fotot Fungeriola.... Länge sen... Rolig resa med kollegor.... Längtar efter värmen... Har ni hört det förrut???

2 kommentarer:

Anonym sa...

MInns det som igår...Leina översköljd av en våg =)Har nog lite bilder från det ögonblicket tror jag

Kram Jennie-ann

Leina sa...

Jennie-ann: Det var tider det.. =I Korten måste jag få se... Kommer ihåg att jag hade ett kg sand i bikinin... Hua..