lördag 12 mars 2011

Kärlekskranka herrar


Besöker vår gård, man kan se spåren efter dem i snön... Kajsa är inte nöjd....
Tittar ut, det regnar... Sotaren var här igår, Lützendimman var inte så farlig tyckte de... Det såg bra ut. En sten föll från mitt hjärta... Det var bara i en mellan vägg det läkte lite i det rum som skall bli tvättstugan... Det vill säga att stenen i mitt bröst kom tillbaka.. Så deras -Det ser bra ut betyder nya rör i skorstenen... Minst 20 000 kr... Japp... Kul att vara husägare... Vi fick elda, men de ville att vi skulle byta panna... Den var helt slut... Det är jag med... Men nu kan vi elda, har sovit som en stock inatt... Nu ska vi ut och handla...
Tror jag tar Skruttan...

4 kommentarer:

Anonym sa...

Om du tar lite mått på hur stor panna du kan ha så vet jag en som säljer väldigt billiga begagnade pannor.
PV

Leina sa...

Oj! Jättebra... Ska lägga det på minnet... Fast de skall vara BRA!!!! Den begagnade vi har nu är inte BRA!!! =D

Anonym sa...

Det är min bror som tar hand om pannor (som han tycker är bra) när de river ut för att få in fjärrvärme.
Han jobbar med pannor och energi, så när han säger att det är bra grejer är det säkert det.
Sen vet man ju aldrig med begagnade saker, hur länge de håller.
PV

Leina sa...

Låter bra PV, ska ha det i beaktande... Sen gäller det att få med GÄ... Han är envis som synden...