torsdag 17 mars 2011

Mars 2009

Jobbade med ett gäng elever på en specialskola, vi var ute och fotade.... Där uppe såg jag det här... väldigt mystiska moln...

Idag har vi haft K-dag, en dag så vi lärare skall bli klokare och eleverna får vara hemma. Oftast brukar det vara sinnessjukt tråkiga dagar. Men inte idag, vi jobbade med LGR 11, den nya läroplanen... Ett svettigt jobb ligger framför oss, men det är bara till att gilla läget... Sonen springer ner i källaren stup i kvarten... Vi ska få kaffegäster och han tycker inte att gästen ska frysa...

Lagomt glad var jag när jag kom hem, mitt på uppfarten framför garaget står ett släp fyllt med ved... Det är i och för sig bra, men jag kan inte köra in bilen i garaget... ????? Hur tänkte GÄ då??? Suck.... Irriterande är bara förnamnet...

Men, men... Han hörs ska komma och starta med vardagsrummet nästa vecka... Alltid något... Kanske... Jo, klart det är bra, vill ju börja få ordning på allt...

Inga kommentarer: