tisdag 8 mars 2011

Ny vecka nya möjligheter

Bohusläns museum, tidigt lördag morgon...

Börjar ärligt bli sinnesjukt less... Jag har så ont i mitt vänstra knä att jag snart spyr... Det enda som fungerar är att stå... Så det blir en kort stund vid datorn ikväll... Nu måste jag ta mig i kragen och kontakta reumatologen... Fast jag vet ju att det kommer att ta månader innan jag får tid där... Suck...

I går kväll när vi kom hem till huset var det +8 grader.... Det var kallt... KALLT!!! Låg med myskläder på, täcke och yllefilt... Det var +8.3 när vi vaknade.... Hur jag ska stå ut till fredag vet jag inte.... Sonen gav upp och packade en väska, han tillbringar resten av veckan i sin fars lägenhet... Hans far kommer hem på onsdag...

Gissa om jag höjde på ögon brynen när jag kom hem idag... +20 grader i köket... Solen gör sitt till... Nu är det +13 och dalar fort... Läste i GT att det skulle bli kallare, regn och snö närmaste dagarna... Inte underligt att jag gräver ner mig i soffan och bara ligger stilla... Nä det gör jag inte, knät gör för ont... Jag måste röra mig hela tiden... Tänker på sotaren, som ska vara på taket i det vädret... Det vore katastrof om de säger att -Nej, vi kan inte göra något det får vänta... Då bryter jag ihop... Oj så trött jag är... På allt...

2 kommentarer:

Elisabet. sa...

Största kramen kommer härifrån!!

Leina sa...

Tack Elisabet... Längtar till fredag... Ska köpa champagne om vi kan börja elda... =D