torsdag 7 april 2011

Vår

Eller... Känns ibland som höst... Fast igår såg jag knoppar som var gröna, löv som var på väg fram... Gôtt... Lämnade bilen för genomgång hos en reparatör i Väjern, inte långt från Kungshamn. Havet tänkte jag... Härligt att få se havet... Men så här mycket såg man... =( Det har varit en oerhört stressig vecka, dels för att jag skulle vara ledig torsdag-fredag, dels för att jag skall på begravning i morgon... Många saker som skall ordnas... Och dels för att det händer saker på skolan.... Ja, kan bara säga det jag brukar säga.... Jag har inte problem med eleverna, det är oftast föräldrarna man har problem med... Eller... Det är de som har problem med sig själva... Var på vårdcentralen idag och fick en 24-timmars blodtrycksmätare.... Den surrar och klämmer till runt armen lite då och då... Ute blåser det starka vindar...

Inga kommentarer: