torsdag 21 april 2011

Murphys lag




Alltid när jag tycker att livet är ganska bra... Då händer det något... Har gått och väntat på vad som skulle hända... Igår knäckte det till i ryggen igen... Är lite rörelsehindrad, lider mest av leda.. Snudd på arg... Jag vill ju göra MASSOR, måste göra MASSOR... Spackla, måla... Trädgården.. Så idag har jag.. Gått till ICA, sakta nerför backen, lika sakta uppför. Sett på tv:n, en hel del, det gör inte så ont när jag ligger.. Sitter däremot är snudd på olidligt (så jag blir inte långa stunder framför datorn)... Sonen spacklade skarvarna och jag försökte spackla skruvhålen mellan... Sen drack vi kaffe ute... Jag sökte ett recept på påskgodis som jag gjorde 2008.... Det finns någonstans men jag vet ju inte var, eftersom allt fortfarande är nerpackat...



Här kan ni se hur det såg ut förra gången... Den här gången skall jag göra på ett annat sätt... =)



Nu ska vi söka foto... Mitt plastinklädda vardagsrum, som skall bli matsal... Börjar misströsta...


Inga kommentarer: