tisdag 16 juli 2013

Äntligen


Fick jag tummen ur och besökte gymmet som jag nyligen blivit medlem i.... Det har hela tiden dykt upp annat som är "viktigare", klippa gräsmattan till exempel... =)

Tog i ordentligt, blev riktigt svettig, grimaserade när musklerna började vibrera (som de ska).... Men tog det ändå lugnt... 1 timme 20 min fick räcka... Känner i musklerna idag att jag tränat men är inte stel och har inte ont... Med andra ord, jag gjorde för en gångs skull rätt, jag tog det lugnt.... Få se om jag hinner dit idag... Eftersom jag åker imorgon så har jag MASSOR att förbereda... Ringa min bror är en av sakerna som står på måstelistan... De skall ju komma hit medan jag är i Dublin och ställa upp sin husbil på min gård, samt låna min bil.

Eftersom brodern skall låna min bil ville jag städa upp den någorlunda... Det tar tid att städa en combi.... Men den är nu dammsugad och putsad med citrondoftande putsmedel... Så nu kan jag lugnt låna ut den... Fast eftersom han är djurallergiker kan jag inte garantera att han inte får ett anfall i den...  Kan bara hoppas...

Idag, städa, kanske sola lite, packa, gymmet, ordna för alla som skall göra olika saker... Sätta ingen reklam tack skylt på brevlådan...  Samtidigt... Ta det lugnt, jag har ju semester... =D

Inga kommentarer: