lördag 24 augusti 2013

Än är sommaren slut


Idag har det varit Någonting för alla dag på Munkedals folkets park... Jag hade lovat kollegan C att jag skulle fota deras teaterföreställning... Till min förtvivlan upptäckte jag att jag skulle sitta längst fram bland publiken... Det innebär att jag var tvungen att ta korten uppåt... Sen var det väldigt mörkt så blixten gick igång, inte bra kort... Suck... Jag var lite olydig och gick upp ibland för att ta kort, jag smet till och med upp bredvid scenen och fotade lite... Till min överraskning blev det väldigt många bra kort, dock inte detta... Men det här vågade jag ta eftersom man inte ser dem riktigt bra här... =D

Annars så.... Ja, jag brukar inte skriva om jobbet så... Det har varit två grymt tuffa veckor... Mitt blodtryck har legat skyhögt och... Ja, det kan bara bli bättre... Kul att träffa eleverna i alla fall... Imorgon, leverera foton och klippa gräsmattan.... Den har jag inte klippt på en månad, det behövs...

3 kommentarer:

Maggan sa...

Ja nu är man tillbaka i verkligheten och ja blodtrycket är nog lite väl högt!! bloggen får man hinna ibland...

lilian sa...

Hej visst är det du som är Lena Flodman :) Du kan hitta mig på fb ,har sökt dig men det finns flera med ditt namn.Jag bor i Nynäshamn o det finns inte så många Lilian Jonsson här.

Leina sa...

Hej lillian!

Nej, det är inte jag som är Lena Flodman.... =D