fredag 22 februari 2008

När ni minst anar det


Poppar jag upp..... Har haft sportlov, har sportlov om vi skall vara riktigt noga... Och jag har inte gjort någonting vettigt förutom fotat och tagit mina milapromenader.... Idag hade jag tur, gick på förmiddagen, nu stormar det våldsamt och muséeparken är översvämmad... Såg vi när vi skulle handla sonen o jag... Kortet är från Strandpromenaden.... Man fick parera när man skulle passera här... Fick inget riktigt bra kort... Antingen just innan vågen kom eller just efter.... Bra för musklerna i sittregionen när man måste gå i motvind.... Lär kännas imorgon.... Nu palt.....

3 kommentarer:

Lena sa...

Vilken diciplin du har! Det är skönt att gå i de flesta väder, även om gårdagens storm var lite i värsta laget.
Jag har svårt att komma iväg på förmiddagen, jag segar när jag har lov, så mina promenader blir oftast av i skymningen.

Visionary soul sa...

Skickar dig en tanke, och en kram... hoppas att du har det bra. En fin lördagkväll önskar jag dig.

Leina sa...

panter: Är man ledig en vecka är det enkelt... Få se hur diciplinen är när skolan börjar...
vs: Tack... Det värmer... Hade en bra lördag...