lördag 2 februari 2008

"#¤@%"#¤$"@##%$ (svordomar)

Sonen och undertecknad skulle bege sig till Bohusläns museum.... Det snöade och blåste så jag kunde nästan inte ha ögonen öppna.... Väl där köpte jag lite presenter till Syster yster som fyllt år... Jag vet.... vi gick genom Kampenhof bara för att slippa snön några stackars meter.... Där försökte jag torka bort allt det svarta jag hade UNDER ögonen.... Sen när jag kom till museet så var jag tvungen att uppsöka toaletten..... Var tvungen att le.... Under ögonen rann svarta ränder längst kinden.... Herre Gud!!!! Vad jag hatar snö..... Enda trösten är att det snart försvinner.... Varsågod, några bilder på ett svartvitt Uddevalla


















Nä Leina gillar inte snö.... Det är vackert.... På bild.....

6 kommentarer:

Lena sa...

Fina bilder! Snön ligger ju sällan kvar vid kusten, så den är nog borta snart. jag å andra sodan är lycklig över alla flingor, stora som små.

Det är förresten jag som är nr 20 :)

Leina sa...

panter: Tur att snön inte ligger kvar länge.... Jag är ju van att det kan börja snöa i oktober och försvinner inte förän i mitten av maj (om man har otur)... Jag har fått min beskärda del av snö.... Det räcker nu =)... nr 20... =)

Ingela sa...

Jag ääälskar snö! Bohuslän är nåt för mej endast sommartid.

Leina sa...

ingela: Ha ha ha ha... Du e kul du.... Klart Bohuslän är bäst sommartid... Fast våren är oxå ganska härlig här nere... Våren, den börjar om några veckor... Redan nu blommar snödropparna...

Det Mörka Hotet sa...

Missat att du flyttat till Sibirien...du som gillar vintern: ha, ha!

Leina sa...

dmh: Morrrrr!!!!! =)