söndag 16 mars 2008

Det behövs inte mycket.....

Just nu är det lite hektiskt på jobbet, omdömen, åtgärdsprogram och betygsvarningar ska skrivas…. Det är bra många timmar man sitter och slår upp i lärarkalendern för att kolla närvaro och betyg… Skriva, skriva, skriva…. Har man som jag 10 klasser med ca: 25-30 elever i varje klass så förstår ni att det är mycket skriva. Så förstå att mitt hjärta blev alldeles tokvarm när jag kom till min arbetsplats och såg detta på tangentbordet…. Det tog en stund innan jag förstod vem….. Gissade på sonen som varit på skolan och vickat… Japp, så var det… Ler än….

8 kommentarer:

Lena sa...

:) Guldklimp till son!
Japp, så ser verkligheten ut ibland, massor att tänka kring och att göra.

Leina sa...

panter: =D När dottern föddes kallade vi henne för rosenknopp eftersom hon knorrade ihop munnen så den såg ut som just en rosenknopp... -Men vad heter jag då.... GULDKLIMP.... Så du har helt rätt...

Elisabet. sa...

Oj, så rart av honom ..-)

Leina sa...

elisabet: Mmmmm..... Han e go, ibland... För det mesta... =)

Anonym sa...

Vad fint!

Leina sa...

matilda: Yes!!!

Visionary soul sa...

Åh jösses så fint, jag blir ju rent tårögd... visst blev han vederbörligt kramad för det, eller är mamma-kramar något som han är för stor för...? :-) Det var i alla fall väldigt fint gjort av honom, han har uppenbarligen en talang som han ska vara rädd om!

Leina sa...

vs: Jo, han är verkligen go den ungen... Brukar säga, lyckost den tjej som får honom.... Laga mat kan han oxå... =D