tisdag 30 december 2008

Ska det vara så ska det....

Lite stressigt idag, även om det var självförvållat..... Hade planerat upp min dag minutiöst…

Frukost, i lugn och ro… Iklädd min röda morgonrock…. (helt enligt planerna)

Sen städa lite ( öhhhh…, satt i telefon istället lite för länge)

Gå till systemet före tolv ( satt fortfarande i telefonen, mycket att prata om)

Tvättid 12.00-15.00 (phu, lyckades masa mig ner innan tolv)

Städa (men jag skulle ju hinna på systemet)

Tvättstugan kl, 13.00 (gick enligt planerna)

Åter tvättstugan kl 14.00 (men vad är nu detta? I telefonen igen och hur hon surar)

Sen blev det till att rusa ner i tvättstugan för att hinna få ihop allt…. (stress)

Skynda till Willys…. (Fick sällskap av sonen, bra med bärhjälp)

Hem laga mat (dinkelpizza)

Äta….

Önskar att hon satt och pratade i telefonen….

Tänker på att dammsuga kan jag göra imorgon…..

Men min favoritchampagne hann jag köpa….

Inga kommentarer: