söndag 28 februari 2010

Kommer ni ihåg den trötta mannen som satt i bagageluckan?

Här är han igen.... Med bilen äntligen framskottad... Jag hade två bilder.. Ett där man kunde se hur han log och en där han tittar uppåt.... Vad han tittar på?



Jag tror att han tittar på den här jätteistappen.... Den är gigantisk... Jämför bara med balkongen..... Den vill man inte få i huvudet tro mig.... När en annan man skottade fram sin garageport (det var inte gjort av traktorn) så bad jag till högre makter att den inte skulle falla ner i huvudet på honom.... Han stod nämligen nästan rakt under den....



Kan inte påstå att jag blev jätte imponerad när jag hörde ett fasligt liv, 22.30 på fredag kväll... Men när jag såg vad det var, isrensarsällskapet.... Så var det ok, tror nog att de som bor i huset mitt emot också tyckte det... Den gigantiska istappen avlägsnades, så även en hel del annan is. De fortsatte tidigt lördagmorgon.... Men jag vaknar ju ändå tidigt så det gjorde inget....






Inga kommentarer: