måndag 14 juni 2010

Äntligen


Semester... Tisdag och onsdag är inarbetad.... Unikum... Det jag slavade med med all tid som inte var lektionstid i åtta veckor, en hel del fritid också.... Naturligtvis... Så nu är jag ledig, skall fira det med att städa i morgon, det har jag inte gjort på två veckor, mitt sovrum är inte sig likt... Inte ens nästan... Trött naturligtvis, har burit och städat hela dagen. Tömt min arbetsplats men min nya arbetsplats är inte tillgänglig än så allt är instoppat lite här och där i bildsalen... Jippiiiieee!!! Blir kul till hösten när jag skall reda ut den röran.. Men det skiter jag i nu... Fullständigt... Nu, tv:n.

2 kommentarer:

Elisabet. sa...

Leina: jag tycker sååå synd om alla lärare som måste slava och arbeta på sin fritid och ni har det nog värst av alla ,-)
I alla fall nästan.

Nöjd??

Jag unnar dig - av hjärtat - ett skönt sommarlov nu.

Och vill bara säga att ååå, så bra kameran verkar vara (och fotografen, förstås). Det är stor skillnad på bilderna nu, mot förr.

Leina sa...

Elisabet???? Nä verkar lite tillgjort tycker jag...