lördag 12 juni 2010

Tittar på troll


Framför mig mot väggen står tavlan jag målade 1984. Den föreställer ett troll (John Bauer stil) som sitter på en sten och tittar på en fjäril som landat på hennes stortå... Akvarell, jag gillar den.... Tror det är lugnet i den som tilltalar mig... =D


Duschat, ätit frukost, sett morgontv, tittat på golvet som behöver dammsugas... Idag skall jag nog åka till landet och vila lite...


-Lupinerna blommar, ja det är blommor överallt... Tycker du skall komma hit och fota.... Ler... Ja och så det faktum att jag "glömde" min sommarjacka i torpet på landet gör att jag skall åka dit. Få se om jag kan fota kossorna främst kalvarna... De skygga...

2 kommentarer:

Elisabet. sa...

Det slutar väl med att madame blir bondmora ..-)

Jag följer med spänningen fortsättning.

Vad ska glömmas härnäst ...?

Leina sa...

Elisabet: Hmmmm.... Nä, tror jag inte... De här korna behöver ingen skötsel de klarar sig själv