lördag 5 juni 2010

Ganska uppenbart....


varför jag inte längre är gift med "han jag var gift med".... En del kommer ut ur garderoben sent.... =D =D =D
För att inte djungeltrumman skall gå varm... Det är dotterns väska som han snällt bar för att hon skulle slippa när hon åkte "studenttåget". Vi tog en runda till Yerba för att fika. Denna oas mitt i stan, där stillheten råder... Underbart är bara förnamnet...
Vad är det mer som är underbart?????
Jag är K L A R ! ! ! ! !
För en liten stund sedan "deffade" jag betygen (låste) samt hade skrivit omdömmen till de elever som inte får betyg... Det skall vara gjort senast imorgon 20.00... Så jag har god marginal tycker jag, nu skall jag bara skriva ut alla omdömmen på arkivbestädigt papper, det gör jag tidigt måndag morgon...
Alla ungar är för tillfället utflugna... Härligt =D... Nu slappa... Känns som om jag behöver det...

Inga kommentarer: