torsdag 3 juni 2010

För hon har tagit studenten

Hon var så lycklig så lycklig när hon kom ut.... Plakatet har hon beställt själv... Av mig, rosa och pastelligt, handgjort.... Mer jobb än det ser ut....

Såpbubblor hade hon fått av en klasskompis, det var varmt, jättevarmt, ungdommar från estet tvåan underhöll med musik... Stämningen var på topp....


Jag kunde inte riktigt bestämma mig för vilket kort jag skulle använda... Rumpkortet har Dottern beställt.... Jag gjorde helt sonika ett plakat med två sidor... Sen när hon hade åkt runt så hon var less gick vi hem och åt sushi...

4 kommentarer:

Elisabet. sa...

Fin skylt och fin dotter! Grattis från mig!

Leina sa...

Elisabet: Tack, ska hälsa henne.... Gissa om det kommer att vara livat här i natt... På gatan alltså... Tur det är fredag snart... (Om några timmar)

Leva sa...

Härligt, fint, roligt, vackert... grattis, till både den stolta modern och den lyckliga dottern! :)

Leina sa...

Leva: Tackar, tackar... Dottern är i Gbg och jobbar idag... Stackarn.. Jobb i morgon med och på söndag.. Allvaret har börjat... =D