fredag 21 januari 2011

Äntligen helg


Och jag har BF....
Försöker få upp värmen i huset, i morse var det 11 grader varmt i köket och -9 ute i trädgården... Fick upp en eld som sonen sen fick ta hand om... Nu när jag kom hem var det 14 grader varmt i köket... Längtar efter värmen... Kajsa har varit ute... När jag lockade in henne kom hon som skjuten ur en kanon... Svansen som en boll och reste ragg... Antagligen hade hon träffat en av de många katterna i kvarteret....
Nu sitter hon här hos mig, dags att gå ner i pannrummet....

3 kommentarer:

UllaMona sa...

Det låter i kyligaste laget...hoppas att värmen kommer till dig.
Trevlig Helg

Elisabet. sa...

Vad är BF?

Leina sa...

UllaMona: Ja det var kallt, nu har jag fått upp värmen lite... Jag tycker att vi måste köpa en Accumulatortank (tror det stavas så).... Det tycker inte GÄ... Han bor inte här....
Elisabet: BarnFritt... =)