tisdag 18 januari 2011

Som jag längtar


Efter IKEA....
Ser ni den oranga grävskopan till vänster om TORPskylten???? De håller på med förberedelserna till det som skall bli IKEA... Förutom att det arbetet glädjer mig så fick solen mig på ett absolut strålande humör.... Ser ni hur mycket snö som försvunnit? Eller... Ni får tro mig de senaste dagarna har det fullkomligt smält bort stora drivor av snö.... Jag vet, det kommer snart mer... Men ändå... Jag ser ljuset i tunneln.... Våren är inte allt för långt borta nu.... Någon månad, eller två, ja kanske tre... Men den är på väg...
Funderar på att prova installera tvättmaskinen... Vet inte om jag kan... Men jag skall prova... Eller i morgon... Vi får se...

2 kommentarer:

Elisabet. sa...

Men nu min vän, har du chansen ..-)

Ikea, menar jag!

Leina sa...

Jobba!!!! Japp, det är ju vår plan... =D