lördag 22 januari 2011

Riktigt kaffe....


Här skall jag nog röja upp lite idag... Svårt när man inte har någonstans att lägga sakerna....
På skolan har vi en kaffeautomat som brygger nytt kaffe för varje kopp... Ändå... Smakar det INTE gott... Vi pratar om att skramla ihop till en riktig kaffebryggare, eller en sån där som man sätter in små kaplsar för varje kopp, nackdelen är att de kapslarna är så infernaliskt dyra... Hej å hå... Men det alternativet är kanske ändå att föredra framför det som den nuvarande kaffeautomaten ger.... Så därför är det så vansinnigt gott de gånger jag dricker kaffe hemma... Riktigt kaffe, med vaniljsmak (just nu)
Sovmorgon, i köket på bottenvåningen går radion, sonen är i Uddevalla han blir borta ikväll med.. Bra, han behöver umgås med jämnåriga inte sitta hemma med mamma och se på film alternativt spela poker...
Väntar fortfarande på att GÄ skall komma och jobba med väggarna i vardagsrummet. Hade varit praktiskt om det hade varit klar innan sportlovet (v.8) då har jag en hel veckas ledighet...
Men, men... Undrar just om jag skall börja titta mig om efter en händig karl... Börjar bli läge för det nu...
=D

Inga kommentarer: