lördag 29 januari 2011

Vår


Idag har vi hunnit med en hel del... Sonen har tagit bort resten av listerna i vardagsrummet... Jag har burit ut alla lister till garaget, två högar, det som skall vara kvar, det som inte skall vara kvar... Garaget börjar bli fullt.
Kajsa är oerhört kelsjuk, sitter just nu i mitt knä, vilket gör det svårt att skriva... =)
Vi har burit in en massa ved, han jag var gift med kom med verktyg så att vi kunde få igång tvättmaskinen, kör den nu, tom med tvättmedel...
Bråkade med lampan i hallen.... Den vill inte sammarbeta....
Sonen följde med sin far till Uddevalla så nu är det bara jag och katten...
Ja visst ja... Numera kan vi se tv också... Känns skönt att kunna veta vad som händer i världen....
Dags att gå ner och se om elden har tagit sig i pannan....
Himlen är vackert turkos med skira moln utanför mitt fönster.

6 kommentarer:

Elisabet. sa...

tittar in lite och hälsar på ....

Leina sa...

Elisabet: Tack för titten... Varna mig nästa gång så skall jag brygga kaffe... =)

Ingela sa...

Hej, líte positivare tongångar, låter bra! Jag träffade en kollega till dej i fredags. Världen är liten...

Leina sa...

Ingela: Jag har tv kanaler, tvättmaskinen fungerar, fläkten med och ett hörnbadkar i badrummet istället för duschkabin... =) Det börjar arta sig... Nu väntar jag bara på att han som inte har tid skall ta sig ann vardagsrummet så att jag kan få börja bo här på riktigt..... Kollega??? Nuvarande???

Ingela sa...

Ja, nuvarande. Alexandra...kanske?

Leina sa...

Ingela: Ja fast hon kallas något annat... =) Vi är i samma arbetslag...